Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2007 00:17 - Здравейте...
Автор: ellinor Категория: Забавление   
Прочетен: 3096 Коментари: 4 Гласове:
0



Откривам си този втори блог с намерението да публикувам разни нещица, които откривам в Инернет, които са интересни, които са ми направили впечатление и които искам да споделя с повече хора. Намеренията ми са да започна с приказки :))). Пък ще видим докъде ще стигнем... 
Това е засега от мен :))).
Поздрави на всички непораснали деца и спомняйте си от време на време лудориите, които сте правели като малки :))).
А и откривайте този дечко, който дреме навярно във всеки един от нас и чака да бъде събуден от своя дълбок сън :))).

image




Гласувай:
0



Следващ постинг

1. danistar - :)
23.04.2007 02:07
здравей,с интерес ще следя блога ти,защото много обичам приказките ;)а и тази първата ми хареса.успех
цитирай
2. ellinor - Благодаря danistar :)
23.04.2007 06:43
И на мен много ми харесаха, а и ми се сториха истински и затова реших да си открия специално за целта този блог. Защото творчеството, което мисля да пускам тук не съм го писала аз, а не искам да си препълвам блога с неща, които не са мои. Реших да ги отделя малко нещата. :))). Но ми се сториха интересни.
Поздрави и приятен ден!
цитирай
3. анонимен - Продължаваш да ме удивляваш !
26.08.2007 10:19
Чие е това прекрасно произведение ?!
Първо питах, после се разходих из блога ти. И разбрах, че въпросът ми е бил твърде неуместен, 99% подозирах автора. Обаче, сега пък ме затормозиха други въпроси. Каква е ролята на "Малкият принц" във формирането на светогледа ти. "Изкуствен интелект" е на по-късен етап, но повлиял ли ти е на творчеството ?
цитирай
4. ellinor - Eй анонимен
11.11.2007 17:39
не бях поглеждала назад в блога си и забелязвам твърде късно твоя коментар. За кое произведение питаш точно? За блога или за приказките? Ами ако приказките имат автори, аз се стремя да ги поствам тук. А блога... Аз съм просто една zvezdichka - усмихната и търсеща да грее със собствена светлина :). За "Малкия принц" да си призная от цяла година се каня да я прочета, но само откъслечни неща съм чела, които са ми попадали в нета. Не ми е останало време нещо. А "Изкуствен интелект" - това филм ли беше... Не съм сигурна, но и него не съм успяла да гледам...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ellinor
Категория: Забавление
Прочетен: 248393
Постинги: 30
Коментари: 141
Гласове: 966
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930