Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2007 09:48 - "Сол" - Здравко Кисьов
Автор: ellinor Категория: Забавление   
Прочетен: 2005 Коментари: 2 Гласове:
0



Тук искам да публикувам едно стихотворение на любим за мен поет - Здравко Кисьов, макар, че се отнася за мъжки сълзи, то е в съзвучие и с моите преживявания.
И само искам да вметна, че съм безкрайно благодарна на истинските приятели, които ме обкръжават и които са до мен в трудни моменти, на които мога винаги да разчитам и които са способни да върнат усмивката на лицето ми, в момент, когато в сърцето ми е завалял дъжд на огорчение...


"       Сол

Една мъжка сълза

винаги буди смущение,

но аз не мога сега да я спра

и тя разполовява лицето ми

като пукнатина при трус.

Добре, ще се поясня,

не ме гледай така изненадано!...

Само пред приятел

ми се е случвало да заплача.

За всички останали

очите ми неизменно са сухи.

И може би точно това

ме кара да се запитам,

защо се срамуваме от сълзите си,

след като и ние така – един подир друг –

подобно сълзи се отронваме

от окото на мирозданието?...

Не говоря за хленчене, а за плач,

който изхвърля водата от нас

и оставя само солта,

за да ни предпази от гниене...

Някой ден анатомите

ще се спогледат над трупа ми учудени:

Откъде се е взела у него толкова сол!...

Милите, нима могат да знаят

колко много приятели

съм имал в живота си!..."


/п.п.Искам да се извиня на всички, които са влизали тук, че нямах възможност да влизам и да се грижа за този блог, но обещавам, че в скоро време ще направя нещо по въпроса. Дано и времето е с мен :).
Благодаря ви за посещенията и за това, че сте ми гласували доверие.
Желая ви един хубав ден, изпълнен с много усмивки, с добри новини, с истински приятели, на чието рамо може дори да поплачете, в миговете, когато имате нужда от това...
Плача не е срамен според мен, стига да не превземе съществото ти. Човек винаги има надежда, която се събужда отново и отново и която му дава сили да продължи напред смело търсейки отговорите на сложните въпроси, в които се оплита понякога душата му...
Аз май се поувлякох в пожелания и обяснения... 
Бъдете щастливи и извличайте поука от всяка една ситуация в която попадате, защото може би тя не е случайна...
:)))
поздрави от една елфическа звезда.../





Тагове:   сол,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Поздрави на елфическата звезда ...
23.06.2007 18:23
Поздрави на елфическата звезда от
zdravko_kissiov@abv.bg
цитирай
2. ellinor - :)))
24.06.2007 22:02
Надявам се това да не е шега :))).
Как се зарадвах на този поздрав, ако това е наистина така в действителност :).
Стиховете ти са наслада за мен и има дълбочини в тях! Благодаря ти!
Желая ти нови творчески вдъхновения!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ellinor
Категория: Забавление
Прочетен: 248250
Постинги: 30
Коментари: 141
Гласове: 966
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930